Arrangementsbillede

Generalforsamling med spisning og foredrag - Sorø

Vi inviterer til vores generalforsamling
Vi afholder vores ordinære generalforsamling onsdag aften den 21. februar 2024 fra kl. 18.00.

Vi starter med fællesspisning (et udvalg af smørrebrød), efterfulgt af et foredrag og start på generalforsamlingen.

Tilmelding til soroe@diabetes.dk af hensyn til bestilling af forplejning senest søndag 18. februar.
Oplys navn og medlemsnummer.

Gratis entré og spisning for medlemmer.

Tema for foredraget v/formand Malene Rasmussen: Hvorfor lokalforening?
Vi stiller spørgsmålet - hvad skal medlemmerne i diabetesforeningen bruge en lokalforening til?

Vil du være med?
Kan du godt lide du at lave spændende, lokale arrangementer, og har du lyst til at engagere dig i Diabetesforeningen?

Sorø Lokalforening er en del af Diabetesforeningen, og vi arbejder for at lave aktiviteter for mennesker med diabetes og deres pårørende. Vi leder efter nye frivillige, som har lyst til at udvikle foreningen og ikke mindst lave aktiviteter og skabe fællesskaber for lokalforeningens medlemmer, sammen med resten af bestyrelsen.

I Sorø Lokalforening laver vi en masse spændende aktiviteter – ofte i samarbejde med lokale samarbejdspartnere. Af aktiviteter har vi bl.a. gåture, foredrag, udflugter i lokalområdet og salg af skrabelodder til støtte for foreningens arbejde, og vi håber, at du har lyst til at bidrage til dette, f.eks. som medlem af bestyrelsen, som gå-vært eller som frivillig der giver en hånd med ved vores aktiviteter. Kontakt formand Malene på tlf. 2986 7889 eller e-mail soroe@diabetes.dk for nærmere information om hvad vi tilbyder og hvad du kan forvente.

Du kan møde foreningen og bestyrelsen på generalforsamlingen hvor du kan høre mere om foreningens arbejde både i det forgange år og det kommende år, inden du beslutter dig endeligt for, om du vil stille op til bestyrelsen.

Begivenhed

Sorø Region Sjælland