Sundhedsuge i Tårnby
Tårnby Sundhedsuge
Uge 41
Igen i år afholder Tårnby kommune deres sundhedsuge. Den afholdes igen i år i uge 41 og foregår i Sundhedshuset og på Hovedbiblioteket
Vores lokalforening vil igen i år deltage på Hovedbiblioteket med vores stand, hvor vi giver kommunens borgere mulighed for at blive testet med henblik på om man har begyndende diabetes og vi svarer gerne på spørgsmål, hvis det er os muligt.
Nærmere om selve arrangementet følger senere.
Bestyrelsen