Gåtur med Tommy og pigerne
Tommy og pigerne går igen en tur.
Det bliver tirsdag d. 23. juni kl. 10.00.
Vi mødes ved Rosendals åbne lade, hvor der er en parkering.
Tag evt. en kaffekop med.
Alle er velkomne.
Evt. mere info, kontakt Lisbeth Erichsen, på mail: [email protected] /telf. 21 65 24 47
Begivenhed
Dato
JuniTirsdag d. 23. juni 2026 kl. 10.00 - 12.00
Sted
Faxe Region SjællandVi mødes ved Rosendals åbne lade, hvor der er en P- plads
Arrangør
Tommy Rud og Diabetesforeningen i Faxe kommune